Slider

Szkolenia – jak przygotować się na konkurencję ze strony pracowników, podwykonawców i kontrahentów

Były pracownik może stać się największym konkurentem swojego pracodawcy. Nie tylko zna klientów, ale wie też, którzy z nich przynoszą największy zysk. Wie, kogo przejąć. Zgodnie z zasadą Pareto wystarczy przejąć 20 % klientów, aby przejąć 80 % zysków z biznesu.

Dlatego ochrona przed przejęciem klientów przez pracowników lub ich nowych pracodawców ma kluczowe znaczenie dla rentowności, a czasami również dla istnienia firmy.

Wielu moich Klientów nadal trafia do mnie za późno. Możemy ścigać sprawców, dochodzić swoich praw w sądzie i często wygrać. Ale łatwiej byłoby, gdybyśmy byli na to przygotowani. Jeszcze lepiej byłoby, gdybyśmy szkodzie zapobiegli.

Jeśli nie chcesz znaleźć się w gronie tych, którzy myślą o zapobieganiu dopiero po szkodzie, zachęcam do udziału w szkoleniu:

 

Jak przygotować się na konkurencję ze strony pracowników, podwykonawców i kontrahentów

Prawne i ekonomiczne znaczenie tajemnicy przedsiębiorstwa

 

Aby uzyskać więcej informacji o szkoleniu, kliknij w link:

Katowice, 23 kwietnia 2015 r.

Warszawa, 29 maja 2015 r.

 

Serdecznie zachęcam do udziału w szkoleniach, spotkajmy się 🙂

{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }

Stefan Sierpień 16, 2014 o 16:10

No proszę, szkolenia zapowiadają się ciekawie.

Odpowiedz

Mazur Październik 19, 2016 o 00:00

Super

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: