Biura rachunkowe są szczególnie narażone na utratę klientów w związku z odejściem pracownika. To pracownik, który obsługuje klienta, jest twarzą biura rachunkowego, nawiązuje z nim dobre relacje. Sukcesy biura rachunkowego, w tym sprawność, terminowość, profesjonalizm, są przypisywane przez klienta temu właśnie pracownikowi. To miłe, ale wszyscy wiemy, że za tym pracownikiem stoi cała organizacja biura, know-how i praca innych osób, bez których ten sukces nie byłby możliwy.
Z chwilą zakończenia współpracy pojawia się naturalna chęć ze strony pracownika, by dalej współpracować z klientem, z którym dobrze mu się pracowało. Często klient również tego chce. I tutaj właśnie pojawia się problem.
Dlatego zadaj sobie pytania następujące pytania.
Czy:
- obawiasz się, że Twój pracownik odejdzie wraz z Twoimi klientami?
- chcesz chronić zasady obsługi klientów i warunki współpracy z nimi?
- chcesz chronić swoje procedury, dokumenty, zasady postępowania w różnych sytuacjach, wypracowane know-how?
- obawiasz się, że Twój pracownik zacznie współpracować bezpośrednio z Twoim klientem?
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedź brzmi TAK, to znaczy, że ten webinar jest dla Ciebie.
Odpowiem na poniższe pytania oraz na pytania uczestników podczas sesji Q&A
- Jak dochodzi do przejęcia biura rachunkowego przez byłego pracownika
- Czy można zabezpieczyć biuro rachunkowe przed przejęciem klientów
- Co można chronić?
- Co daje tajemnica przedsiębiorstwa
- Co daje umowa o zachowaniu poufności
- Co daje zakaz konkurencji
- Jaka jest odpowiedzialność za przejęcie klienta z naruszeniem tajemnicy przedsiębiorstwa i zakazu konkurencji
- Jak utworzyć tajemnicę przedsiębiorstwa
Temat: Jak chronić klientów biura rachunkowego przed przejęciem przez odchodzącego pracownika
Kiedy: 29.07.2024 r., g. 10.00.
Prowadzący: radca prawny Robert Solga
Miejsce: webinar online, link będzie udostępniony tylko zarejestrowanym osobom
Warunki udziału: rejestracja, bezpłatnie
Zapraszam
Robert Solga
Dołącz: