TP 014. Tajemnica przedsiębiorstwa w agencji marketingowej – rozmowa z adwokatem Bartoszem Gajkiem

12 października 2020

Tym razem jako gość adwokata Bartosza Gajka, prowadzącego podcast prawniczy dla agencji marketingowych Na ratunek kreatywnym, rozmawiam o tajemnicy przedsiębiorstwa i umowie o zachowaniu poufności, czyli NDA, w praktyce agencji marketingowych.

Bardzo dziękuję mecenasowi Gajkowi za miłą rozmowę, która, jak mam nadzieję, zapoczątkuje serię podcastów o ochronie klientów i pomysłów w agencjach marketingowych.

Rozmawiamy między innymi o tym:

  • co to jest tajemnica przedsiębiorstwa w agencji marketingowej,
  • co robić, by chronić swoje wartościowe informacje biznesowe, jak na przykład klienci i informacje o ich obsłudze, tajemnicą przedsiębiorstwa,
  • co to jest kara umowna za naruszenie umowy o zachowaniu poufności, jak ustalać jej wysokość i co robić, gdy jest ewidentnie zbyt wysoka.

Warto również wejść na następujące strony:

Umowa o zachowaniu poufności

Robert Solga

Robert Solga, radca prawny

Od 15 lat specjalizuję się w tajemnicy przedsiębiorstwa, zakazie konkurencji i prawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Pomagam przedsiębiorcom chronić bazę klientów, informacje o klientach i dostawcach, know-how i inne wartościowe informacje biznesowe.

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Skontaktuj się ze mną:
+48 662050782  |  robert.solga@solga.pl

Komentarze

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Umowa o zachowaniu poufności

Partnerzy bloga

LexMonitor ZnamSwojePrawo